utorak, 28. kolovoza 2012.

Agnes Desarthe - Pojedite me

Agnes Desarthe - Pojedite me


Posljednjih šest godina Myriam, glavna junakinja romana “Pojedite me”, vodi neobičan život. Nakon odlaska od muža i privremena angažmana u cirkusu, odlučila je otvoriti restoran, koji isprva nema ni natpis, a stalne goste čine susjed iz cvjećarnice, dvije školarke i galerija neobičnih prolaznika.
Ubrzo međutim njezin talent za kuhanje i gostoljubivost dolaze do izražaja i Moj kutak postaje prestižno mjesto za izlaske.
No istodobno s neočekivanim uspjehom Myriam sustiže njezina prošlost te se mora suočiti sa svim gorkim i slatkim epizodama svog života. Tek kad se počne odmotavati klupko epizoda iz prošlosti, recepti, opažanja i snovi neobične junakinje dobit će smisao!
Agnès Desarthe, plodna francuska autorica romana za djecu i odrasle, i sama poput vješte kuharice u svoj roman ubacuje začine sve dok čitatelj zajedno s junakinjom ne otkrije koliko čudesan život može biti.
Roman “Pojedite me” duhovita je mješavina okusa, aroma i, prema receptu, jedne žlice životne magije.

Nema komentara:

Objavi komentar